رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

گل پسر 22 ماه و 4 روزه من

1395/2/8 10:29
نویسنده : مامانی رضا
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  عشق مامانزبانکده محصل

از روز 4 اردیبهشت شما کم کم با شیر خوردن بای بای کردی

هر چند هنوز عادت نکردی و خیلی بی قراری

اما چاره چیه مادرconnie_wimperingbaby.gif

منم مثل تو بی قرارم

منم دلم گرفتست

اما چاره چیه مادرconnie_wimperingbaby.gif

دیشب بد جور بی قرار بودی و با کلی راه بردنت

نتونستم آرومت کنم

تا اینکه توی بغلم محکم گرفتمت و لالا کردی

البته چند روزه میبریمت شبا پارک و تاب تاب عباسی  و الاکلنگ

تا بلکه شبا بتونی بخوابی اما...غمگین

دورت بگرده مادر عزیز دل منایکون قلب

                                 ایکن های بچه گانه

 

09400000خدایا پسرمو به تو سپردم خودت دلشو آروم کن09400000

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی گیتا جون
14 اردیبهشت 95 13:41
عزیزم اقا شده دیکه
مامانی رضا
پاسخ
بله آقا شده کجا بودی خاله جونی
مامانی گیتا جون
14 اردیبهشت 95 13:48
یک خانه داریم مانند گلدان گلهای خانه مامان و بابا من دوست دارم پروانه باشم فرزند خوب این خانه باشم دائم بگردم این جا و آنجا دورو بر آن گلهای زیبا مامان و بابا من دوستت دارم باشید کنارم خوشحال و شادم
مامانی رضا
پاسخ
دلم برات تنگ شده بود