رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

ما اومدیم

1395/4/26 11:31
نویسنده : مامانی رضا
307 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                           ღعکسهای متحرک عاشقانهღ

 

سلامniniweblog.com

انقدر ننوشتم که نمیدونم از کجا شروع کنم!!!niniweblog.com

انقدر عکس دارم از گل پسر که نمیتونم بزارم  این من و ناراحت میکنه

انقدر شیطون و بازیگوش شده که نمیدونم  از کجاش بگم !!!!

روزهایی که پدر محترم تشریف دارن که ای بدک نیستniniweblog.com

اما خدا به دادم برسه وقتی بابایی نیست niniweblog.com

این قضیش خیلی مفصله باشه برا بعدniniweblog.com

                                                       

اما از جمله علایق آقا رضا:

یکی از علایق مهم آقا رضا اتوبوسه

یعنی تو گریه هزارم هم باشه اسم اتوبوس و بیاریم ساکت میشه

از علایق بعدی گل پسرمون سوسکهniniweblog.com

آی حال میکنه اگه سوسک ببینه یعنی عشق میکنهniniweblog.com

یه چی میگم یه چی میشنفینniniweblog.com

علاقه سومش به موشه البته نسبت به دوتای اول کمتره

اما خب علاقه دارهniniweblog.com

( چیکار کنم خب  هر کسی به یه چیزایی علاقه داره بچه منم  علایقش ایناست دیگهniniweblog.com)

خلاصه همچین بچه ای و دارم تحویل میدم به جامعهniniweblog.com

مادر جان از علایقت گفتم تافردا روز اومدی وبلاگ و خوندی مدیون نباشمniniweblog.com

البته به چیزهای دیگه هم علاقه مند هست پسرم اما این علایقش خاصهniniweblog.com

 

خب بگذریم برای شروع فعلا کافیه تا ببینیم خدا چی میخوادღعکسهای متحرک عاشقانهღ

 

يه عكس از اون قدیم ندیما

 

                            

            09400000خدایا خدایم باش تا بنده روزگار نباشم09400000          ღعکسهای متحرک عاشقانهღ

پسندها (2)

نظرات (10)

مامانی گیتا جون
26 تیر 95 13:09
سلام سمانه جان بابا چه عجب از شما عزیزم علایقش هم مثل خودش بامزه هست فکر کنم منظورت این بود که مدیون نوه هات نشی دیدی بعضی باباها به تعریف از بچگیای خودشون که می شن کلا همه چی رو 180 درجه برعکس تعریف می کنن
مامانی رضا
پاسخ
سلام شیما جون چه کنیم خواهر سیستم ندارم آره واقعا بچه های مردم به چه چیا علاقه مندن بچه ما به چه چیز نه بابا مدیون خودش هم نباشم که نگم از این علایق مهمش
هستی مامی
29 تیر 95 11:19
سلام همشهری آقا رضامون خوبه؟ ماشاالله بزرگ شده و بامزه از طرف من ببوسش به ما هم سر بزن
مامانی رضا
پاسخ
سلام خانممممممممم کجا بودی این همه وقت فدات بشم ممنون چشم اساعه خدمت میرسیم
مامانی گیتا جون
14 مرداد 95 11:17
به جان پاک تو ای دختر امام، سلام به هر زمان و مکان و به هر مقام، سلام تویی که شاه خراسان بود برادر تو بر آن مقام رفیع و بر این مقام، سلام . . . عیدت مبارک خاله جون
مامانی رضا
پاسخ
روز گیتای گلم مبارک
مامانی عرفان و آرمان
17 مرداد 95 13:20
سلام خاله جون مهربون خوبی رضا جون چه طوره؟!!! ببخشید تلگرام وقتمو خیلی پرکرده کمتر سر میزنم
مامانی رضا
پاسخ
سلم عزیزززززم خوبی چه عجب دلمون کلی تنگ شده بود واست امان از این تلگرام
مامانی گیتا جون
20 مرداد 95 11:15
یکشنبه منتظرتون هستم
مامانی رضا
پاسخ
چشم حتما مزاحم میشم عزیزم
مامانی گیتا جون
23 مرداد 95 11:48
دوست های خوب محدودن ولی دوستای خوب ، دنیای نامحدودن …
مامانی رضا
پاسخ
تو که عشقی عزیز دلم
دخترخاله
24 مرداد 95 17:43
سلام/ ماشاالله پسر کوچولوی نازی دارین/ خدابراتون حفظش کنه
مامانی رضا
پاسخ
ممنون غزیزم لطف داریدشما
مامانی گیتا جون
31 مرداد 95 10:50
پشت هرکوه بلند، سبزه زاریست پراز یادخدا… و در آن باغ کسی میخواند، که خدا هست دگرغصه چرا…؟؟؟ آرزو دارم خورشید رهایت نکند!!! غم صدایت نکند…!!!
مامانی رضا
پاسخ
منتظر خبرهای خوبیم عزیز دلم
مامانی عرفان و ارمان
29 شهریور 95 13:48
سلام عزیزم خوبی رضا جان خوبه ؟ عیدتون مبارک . ایام عید تو عیده حتما سرت خیلی شلوغه چرا وبلاگ رضا جون اپدیت نمیکنی عزیزم . عکس های جدید از رضا جان بذار . ببینم پسر خاله بزرگ شده دیگه حتما .
مامانی رضا
پاسخ
سلام عزیز دلم دلم براتون تنگ شده متاسفانه نمیتونم وبلاگ رضا رو بنویسم انشاءالله به زودی فرصت شه
ماماني گيتا جون
9 آذر 95 7:43
سلامي چو بوي خوش اشنايي 🙋
مامانی رضا
پاسخ
سلام بر مامان شیمای مهربون