رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

مادرانه

1396/6/7 12:41
نویسنده : مامانی رضا
442 بازدید
اشتراک گذاری

                                                

 

 

سلام پسر قشنگم

مامان گرفتارتو ببخش. واقعا فرصت نوشتن ندارم این روزها

یکی اینکه صبح اداره هستم و بعدازظهرها هم کلاس میرم

بعدشم بدو بدو میام شام و نهار فردا و رسیدگی به شما

و در نهایت اگه وقت بشه شب بابا هم میبرتمون پارک و ددر دودور و پیاده روی

چند روز پیش با بابا رفتیم مهد زبان برات ثبت نام کردیم

امیدوارم دوست داشته باشی و دوستای خوبی پیدا کنی

مطلبی که منو گاهی نگران میکنه اینه که

خیلی مهربونی و آروم در مقابل بچه های دیگه

 من از بچگی بهت یاد دادم کوچیکتر ازخودتو اذیت نکنی و مراقبشون باشی

و حتی برای بازی کردن رعایت حق دیگران و بکنی

که خدا رو هزاران مرتبه شکر همینطور بچه ای بار اومدی..

نه اینکه مجبورت کنم نهههههههههههههه

فقط در عمل برات انجام دادم تا تو هم انجام بدی

ولی دنیا دنیای عجیبیه مادر

مراقب قلب مهربونت باش که زیر پا له نشه

مراقب باش از این محبتت قضاوت بد نکنن

مراقب باش تا کسی حس بدی بهت منتقل نکنه

نخواه که خودتو به کسی ثابت کنی

فقط خودت باش خدا از درونت آگاه باشه

بسه

مهم نیست بشر چی فکر میکنن

بعضی انسانها روی زمین خدایی میکنن جای خدا نشستن

ولی تو فقط خدا رو در نظر داشته باش

و همه قضاوتها رو به خدا بسپار

خدا از درون هر کسی بهتر آگاهه

                                     خدایا پسرمو به تو سپردم                 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی عرفان و ارمان
20 شهریور 96 12:34
سلام عزيزم رسيىن بخيربغل ممنون از توضیحاتتمحبت منم تور و دوست ندار ولی خب چون از امنیت اونجاها اطلاع نداریم یکم دلهره دارم
مامانی رضا
پاسخ
سلام گلم ... اره عزیزم با ماشین رفتیم باید کاپوتاژ پلاک ماشین و گوهینامه رو بین المللی کردیم . هزینه سفر با تور واسه سه روز و چهار شب به صرفه نبودما 5 روزو 6 شب موندیم بعد هم گفتیم تو مسیر هم بتونیم جاذبه های تفریحی ش استفاده کنیم تموم مسیرش پر از جنگل و چشمه اب معدنی بود و زیبا .. زبان معمولا انگلیسی صحبت میکردیم شوهرم مسلط بود و هر جا که کم می اوردیم با لحجه بیرجندی سر کار خودمون پیش می بردیم .
مامانی گیتا جون و بردیا جون
28 شهریور 96 13:38
سلام شیما جان مرسی عزیزممحبت راستش نه اونجا رفتم از نظر سیستم آموزشی خوبن ولی از نظر فضا اصلا مناسب نبود نه آفتاب گیر بود نه زیاد دلچسب توی زیر زمین بزرگی بود پر از اتاق بزرگ بود ولی فضاش خوب نبود.. دیگه رفتم مهد شاپرک و خدارو شکر تا الان که راضی هستم.. هر چند خیلی بی قراری میکنه ولی مهد خوبیه. هم فضاش خوبه هم مربی و مدیرش خدارو شکر
مامانی رضا
پاسخ
سلام سمانه جون خوبی رضا جونم چطوره نکنه کودک اینده برا رضا جون ثبت نام کردی من خیلی تعریفش رو شنیدم به سلامتی
مامانی گیتا جون و برديا جون
11 مهر 96 13:34
فىاي تو بشم منمحبتبوس
مامانی رضا
پاسخ
اره تعریف اونجا رو هم شنیدم ان شاا... به سلامتی