رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

این روزها

1396/8/7 13:17
نویسنده : مامانی رضا
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

این روزها ذهنم مشغوله. و خودمو مقصر میدونم تو

انتخاب مهد کودکی بدی (شاپرک) که زیاد تحقیق نکردم

هر چند زیاد تحقیق کردم اما خب همه راستشو نمیگن

و خودشونم الکی تعریف میکردن از خودشون

خلاصه خدارو شکر زود فهمیدم و دیگه نفرستادمت اونجا

الان چند روزی هست دیگه مهد شاپرک نمیری

و ذهن من و تو آرومتر شده

و میخوام اجازه بدم یک مدت آروم بشی

و منم فرصت جدید پیدا کنم پخته تر برم جلو

و امیدوارم این دفعه مهد خوب پیدا کنم

هر چند توی ایران هیچ مهدی استاندارد نیست

ولی اینو فهمیدم که مراکز آموزشی بهتره تا مهد

مهد از نظر بهداشتی و رسیدگی صفره باز مهد شاپرک که زیر صفر

 

خدایا کمکم کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی گیتا جون و برديا جون
7 آبان 96 14:22
سلام شیما جونم وای این یک ماه که رفت مهد کاری نبود یاد نگیره. چون کنترل روشون نبود و بچه ها فقط نگه میداشتن ولی کنترل و آموزش تعطیل.. و مشم مریض بود.. کلا از همه نظر مهد شاپرک مضخرف بود کثیفی که بماند خود مربیها سواد درستی نداشتن و مدیر هم میگفت حتی اگه بچتونو کسی بزنه شما نباید اعتراض کنید یعنی کلا ما نباید از مهد و مربی انتقاد میکردیم چون بلافاصله برچسب به بچه میزدن.. توی این یک ماه 5 نفر بچشونو بردن از اونجا... دلم خیلی پره ازشون... کودکآینده خوب وبد ولی پذیرششون از 4 سال بود وگرنه هم مکانش خوب و عالی بود هم آموزششون درستتره به نسبت... خوارزمی و نواندیشان و خانه هوش خیلی محیطهای بسته و خفه ای داشتن کوچیک و دلگیر.. و اینکه کودک آینده مکانش بزرگ و زیبا و اتاقاش بزرگ و روشن و آموزش و برخورد مربیا خوب و از همه مهمتر باسوادن.. ولی پذیرش از بالای 4
مامانی رضا
پاسخ
سلام سمانه جان چی شده نکنه رضا جون مریض شده اره بابا مهد کودکا از نظر بهداشتی خیلی ضغیف عمل می کنن حتی به نظر من از همه نظر من از کودک آینده تعریف شنیدم البته ان شاا... که راست باشه
مامانی گیتا جون و برديا جون
9 آبان 96 9:03
سلام عزیزم.. واقعا با وجود دو بچه دیگه سختتر میشه شرایط... رضا هم بد جور مریض میشد برونشیت دقیقااااااا.. منم تا یک سرفه میکرد نمیفرستادمش.. به قول تو والدین هم مسئولیت پذیر نیستن.. از اون یک ماه ده روزم بیشتر نرفت.. ولی جالبه که مدیر مهد و مربیش بهم اعتراض میکردن که چرا مریض میشه نمیاریدش!!!!! میخواستن اینکه رضا اخت نمیشه با محیطشونو گردن من بندازن که شما نمیارید تا مریض میشه.. یه وقفه میفته تو اومدنش.. گفتم من به هیچ عنوان بچه مریض و نمیفرستم مهد.. بعد بچه های دیگه سرفه کنان بی حال و بی رمق میاوردنشون مهد.. جالبه که مادراشونم خونه دار بودن.. کلا مهد شاپرک اصلا خوب نبود.. چون به هیچ عنوان انتقاد پذیر نبودن و ما نباید بهشون حتی میگفتیم مربیتون حواسش بیشتر به بچه ها باشه.. کلا سریع به بچه برچسب میزدن و این خیلی بده.. من حساسم رو بچه. برچسب زدن رو بچه عواقب بدی رو روانش داره و اعتماد به نفسش.... از هر صد مادر یکی شاید متوجه نباشه چه بلاهایی سر بچه ها تو مهد میارن.. من که دیگه نمیفرستمش
مامانی رضا
پاسخ
سلام سمانه جان قربانت الهی شکر . خدا رو شکر که رضا جان هم بهتره کاملا درکت می کنم اره بابا مهدای اینجا همینه منم پارسال همین مشکل رو با گیتا داشتم اونم تو شرایطی که بردیا کوچیک بود و تازه بدنیا امده بود به قول تو اول هفته که می رفت مهد از یکشنبه ظهر دیگه مریض برمی گشت خونه و تا اخر هفته تو خونه بود تا بهتر می شد حالا ببین چقدر سخت بود با داشتن یه نوزاد بخوای از یه بچه ی مریض هم مراقبت کنی . باز دوباره شنبه هفته ی بعدش که می رفت مهد از یکشنبش همون آش و همون کاسه بود هی زنگ می زدم می گفتم من چه جوری گیتا مریض می شه چند روز نمی فرستمش که حالش بهتر بشه شما هم به بقیه والدین تاکید کنید بچه های مریضشون رو نیارن مهد اما متاسفانه نه بعضی والدین حس مسئولیت دارن و من نمی دونم چطور دلشون می یاد بچه مریضشون رو بفرستن مهد هم مسئولای مهد نمی خوان به والدین خیلی گیر بدن که مبادا مشتریشون بپره خلاصه پارسال مکافاتی داشتیم با این پروسه مهد رفتن گیتا . کاشکی سرما خوردگی ساده می گرفت هر دفعه دچار برونشیت وحشتناک می شد طوری که برای کم کردن سرفه هاش دکتر براش امپول هیدروکورتیزون می داد که بخاطر کورتن که داره برای بچه ها خیلی خوب نیست ولی چاره ای نداشتیم . بالاخره دیدم وقتی قراره در طول هفته فقط دو روزش بره مهد و بقیه ی هفته یه بچه مرض رو دستم باشه گفتم همون بهتر که نفرستمش مشکل مهدای اینجا اینه که کلاساشون خیلی شلوغه در نتیجه نه بهداشت درست رعایت می شه نه مربی می تونه کلاس رو خوب مدیریت کنه چندین بار هم پیشنهاد دادم پول بیشتر بگیرین ولی کلاساتون 5-6 نفره باشه ولی کو گوش شنوا حاضر نیستن پول مربی بدن
مامانی گیتا جون و برديا جون
2 دی 96 13:04
سلام سمانه جان خوبی رضا جون خوبه چه خبر