رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

رضا کوچولوی مامان

1394/6/15 12:51
نویسنده : مامانی رضا
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم من

وبلاگ قبلیت که اینهمه براش زحمت کشیده بودم به دلایل نا معلومی حذف شد

و من تصمیم گرفتم دوباره برای گل پسرم وبلاگ درست کنم تا انشاءا... بزرگ بشه ادامش بده

از این روزهات بگم که الان یک سال و دو ماه و 12 روزته  الهی دورت بگردم

هر حرفی میزنیم تکرار میکنی و بعضی حرفا رو قشنگ میگی

مثل مامان - بابا- دایی- احمد- ننانه (ریحانه) -ممد(محمد)- علی

پاطه (فاطمه)- آبا (آب)- به به (غذا) نی نی- تیلیت (کلید) 

وخیلی چیزای دیگه که الان حضور ذهن ندارم

خیلی شیرین شدی طوری که دوست دارم قورتت بدمزبانکده محصل

از این مدت که نبودیم بگم  که وبلاگ بلاگفا حذف شد

و من مجبور شدم دوباره برات درست کنم اما خیلی حیف شد

چون از لحظه تولدت بود اما خب اشکال نداره از حالا امیدوارم اتفاقی پیش نیاد

خاله جون هر وقت میان دیدنت یه لباس جدید برات میخرن دستشون درد نکنه

خاله جون شما رو خیلی خیلی دوست داره

امیدوارم محبتاشو  شما جبران کنی پسر خوبی براخاله جون باشی

همچنیم مامانی مهربون که همه وقتشو نو برای شما میزارن

و من میرم سر کار و شما رو نگه میدارن... ا

میدوارم هم من هم شما پسر قشنگم قدردان زحمات اونایی که در حقت خوبی کردن باشی...

پسرک مو فرفری من نمیدونی وقتی سر کار هستم چقدر دلتنگتم اما چه میشه کرد!!!!

 صبحا هم زود بیدار میشی و اگه بفهمی من دارم میرم گریه میکنی

الهی مادر فدات بشه عزیز دلم اما چاره ای نیست عزیزم مجبورم برم سر کار

امیدوارم بزرگ شدی این و درک کنی و از دستم ناراحت نباشی

ظهر که از سر کار میام بهانه گیریات شروع میشه

و کلا خیلی کم خوابی و من  عاشقانه بغلت میکنمو میبرمت تو اتاق تو بلغم میمونی

و بعدشم شیر میخای و شیر میخوری و گاهی اوقات میخابی گاهی اوقات هم که اصلااااااااااااااااااااااااااااا ... که معمولا خیلی به ندرت پیش میاد ظهر بخابی

دوستت دارم عزیز دلم

 

دیروز امیر رضا و علیرضا پسر دایی ها از مشهد اومدن و خوشبحالت شده و خیلی خوشحالیشکلکـــْـ هایِ هلــن

علیرضا هم که عاشقتههههههه و مدام باهات بازی میکنه

دیروز علیرضا و امیر رضا بردنت پارک وکلی بهت خوش گذشته عزیز دلم

 

انشاءا... همیشه شاد و سرزنده و موفق باشی گلم

چند تا عکس از 7 ماهگی گل پسرم که الان براش میزارم

                                       

                                       

                                       

 

عکس هشت ماهگی عزیز دلم

                           

عکی نه ماهگی عزیز دلم که کچلش کرده دایی هادی

                                   

اینم عکسهای دیروز که امیر رضا برده  بودت پارک با لباس خونهدرسخوانهیپنوتیزم

                               

                                                       

                               

                               

                                   

06300000امام زمان پشت و پناهت مادر06300000

پسندها (2)

نظرات (2)

خانم دکتر آینده
16 شهریور 94 11:19
سلام وبلاگ فوق العاده زیبایی داشتید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
adibh
18 شهریور 94 0:32
چه نی نی نازی هلو
مامانی رضا
پاسخ
چشماتون هلو میبینه