رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

این روزها

1394/12/8 13:07
نویسنده : مامانی رضا
189 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                         شکلک های جالب محمد

سلام عزیز دل مادرزبانکده محصل

جونم برات بگه این روزها بس درگیر کارهای خونه جدید هستیم

من روز به روز بی حوصله تر

و تو روز به روز شیطون ترniniweblog.com

البته دست خودم نیست مادر من و ببخش

اگه این روزها یه مامان بی حوصله میبینی

خیلی ذهنم درگیره

فکرم مشغوله

خدا بهم صبر بده تا بتونم برات بهترینها رو فراهم کنم

تمام سعیمو میکنم با توکل برخدا

                     

                                                                        خدایا دستمو بگیر که بی تو هیچم

                 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامانی گیتا جون
10 اسفند 94 8:51
ان شاا... که به خیر و خوشی اون جوری که دوست داری همه کارها روبراه می شه نگران نباش کاملا طبیعیه منم مثل تو همیشه درگیر این عذاب وجدانم هستم
مامانی رضا
پاسخ
مرسی شیما جونم اما نه تو مثل من نیستی تو مامان خوبی هستی بهترین مامان دنیایی من گاهی خیلی بی حوصله ام اونم به خاطر شرایطمالهی مادر فداش شه دلم برا بچم میسوزه اون میخواد شیطنت کنه و من بی حوصله خیلی خودمو کنترل میکنم تا متوجه بی حوصله گیم نشه اما خودم عذاب وجدان دارمدوست دارم بچم مامان خیلی شادی ببینه
مامانی گیتا جون
11 اسفند 94 12:58
سمانه جان تو خیلی سخت می گیری من مطمئنم تو نسبت به من برای رضا جون مامان مهربون تری هستی اونم خیلی مهربون تر آخه تو نمی دونی من چقدر با گیتا دعوا می کنم
مامانی رضا
پاسخ
اصلااااااااااا به چهره و قلب مهربونت نمیاد تو بهترینی من که اون روز خودم با چشمای خودم دیدم چه با حوصله اوامر گیتا جون و اطاعت میکردی تو بی نظیری البته همه مامانا با بچه ها یه وقتایی دعوا میکنن اما اونم به خاطر خودشونه عمدی نیست بعد خودمون بیشتر عذاب وجدان میگیریم من که وقتی بی حوصله ام بعدش میشینم گریه میکنم و رضا بغل میکنم میگم پسرکم من و ببخش
مامانی گیتا جون
13 اسفند 94 9:51
دقیقا منم بغلش می کنم و ازش عذرخواهی می کنم ولی حیف که این اشتی کوتاه مدته چون بمحض اینکه باهاش اشتی می کنم و می بوسمش یه ضربه از جانبش نوش جان می کنم و دوباره روابط تیره و تار می شه
مامانی رضا
پاسخ
الهي فداش شممممممممم جودو كارن اين فسقلي ها دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مثل رضا اونم تا من بغلش میکنم چنان کتکی به من میزنه که چشمام تیره و تار میشه هی چه کنیم خواهر بچه هم بچه های قدیم
مامانی گیتا جون
16 اسفند 94 12:59
می بینم که حسابی درگیری
مامانی رضا
پاسخ
چی بگم خواهررررررررررررررررررر حسابیییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی گیتا جون
19 اسفند 94 9:23
ای صاب خونه کجایی ای بابا ما که دلمون گرفت هر وقت اومدیم که شما نبودین
مامانی رضا
پاسخ
گرفتاریم عجییییبببب شیما جونم برام دعا کن یه چیز دیگه هم اینکه اداره عطیقه ما همه چی و قفل کرده و من نمیتونم عکس بزارم تو وبلاگ سیستم خونه هم که خرابه
مامانی گیتا جون
25 اسفند 94 13:20
دلتان به نور لطف خدا منور ، مشام جانتان به شمیم بهارمعطر لطف روزگار برایتان مقرر نوروزتان پیشاپیش مبارک
مامانی رضا
پاسخ
فدای شیمای خوشگلم بشم امیدوارم سال خوبی داشته باشی کنار گیتای نازم و همسر مهربونت