رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

یک شب خوب کنار بهترین دوستان

1394/9/29 8:14
نویسنده : مامانی رضا
241 بازدید
اشتراک گذاری

               

 

سلام گل پسر من

روز پنجشنبه رفتیم  مهمونی خونه خاله سمیه از همکارای قدیم مامان و دوست عزیزم

خیلی خیلی خوش گذشت مخصوصا که گیتای ناز و مامان گلش هم بودن و حساااااااااابی بهمون خوش گذشت

و من از دیدن دوستای عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم... واقعا دلتنگشون بودم و این دیدار کلی خوشحالم کرد

 

اینم آقا رضا و گیتا جونی که آقا رضا وقتی بهش میگم اسم دوستت چی بود میگه: دیتاااا(گیتا)بوس

               

 

 

 

                                                                                09400000 خدایا تنهام نزار که بی تو هیچم09400000

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامانی گیتا جون
30 آذر 94 8:37
خاله به قربانت چل چلی خاله منم از دیدن شما خیلی خوشحال شدم ان شاا... این دیدارها تداوم داره عزیزم نه اونجا هواش مثل اینجا خشکه نه الوده یکی از دوستام که زمستون رفته بود فرانسه می گفت با اینکه هوا خیلی سرد بود و کلی این ور و اون ور رفتم ولی بس هوا تمیز بود اصلا مریض نشدم ولی اگه با اون هوا تو ایران یه بار می رفتم بیرون حتما مریض می شدم
مامانی رضا
پاسخ
فدای شما خاله مهربون البته اینم هست چون اونا مثل ما انقدر طبیعتشون خشک نیست طبیعت زیبایی دارن و دست نخورده و اینکه فرهنگشون طوریه که از دوچرخه بیشتر استفاده میکنن تا ماشین و بارونی که میباره همیشه هوا پاکه و ویروسی نیست البته سوئد خیلی بیشتر از فرانسه سرد تره به خاطر نزدیکیش به قطب شمال ما بریم اونجا رسما یخ میزنیم
مامانی گیتا جون
30 آذر 94 8:41
یـــه پایـــیزه دیگم از رفـــاقـــتمون گذشــــت یــــلدات مبــــارک رفــــیق !
مامانی رضا
پاسخ
یلدای شما هم مبارک عزیزم
هستی مامی
9 دی 94 10:58
سلام همشهری چقدر خوب که برگشتین خ یلی میاومدم وبلاگتون ولی خبری ازتون نبود ماشاالله گلپسر شما هم بزرگ شده آقاشده چندتا دندون داره؟ آره واقعا خیلی برای واکسنش استرس دارم چون دیدم چند تا بچه دیگه رو که خیلی اذیت شدن انشاالله که رضا جان زیاد اذیت نشه بازم بهمون سربزن خوشحال میشیم
مامانی رضا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت رضا تقریبا بیشتر دندوناشو دراورده... واکسنشو زدم تا شب که تب نکرد و منم خیالم راحت تا اینکه یهووووو آخر شب تب شدید کرد و تا صبح هم نخابید مرسی که اومدی چشم حتمااااااااااا
مهسا
19 دی 94 11:18
دیتا ا ا
مامان نفیسه
30 دی 94 13:04
عزیییییییییییییییزم