رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

رضا کوچولوی مریض

1394/9/25 12:59
نویسنده : مامانی رضا
224 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                          تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

سلام پسر عزیزم

روز چهارشنبه ظهر رفتیم مشهد که کاش نمیرفتیمغمگین

پامون که رسید به مشهد مریض شدیدلشکسته

و من ترسیدم خدا نکرده مثل اون دفعه خروسک بشی که خدا رو شکر به لطف امام رضا این اتفاق نیفتاد

و شدتش مثل قبل نبود ...

اما خیلی اذیت شدم و خیلی گریه کردم.. از امام رضا خواستم همه مریضیهات بیاد تو تن من اما تو هیچکارت نشه

روز پنجشنبه هم با خاله جون رفتیم کلینیک نزدیک خونه و دکتر بهت یه آمپول زد و خدا رو شکر یکم بهتر شدی

و شب و خوابیدی

اما من طاقت نمیاوردم دوست داشتم سریع برگردیم بیرجند اما جمعه شب دوباره حالت بد بود و بی قرار و مدام میخواستی بغل من باشی

روز شنبه هم اومدیم بیرجند و منم بد جور افتادم چون چند شب نخوابیده بودمو به خاطر مریضیت منم داغون شده بودم

خدا نکنه مامان تو مریض بشی هیچوقت که من میمیرم

دو روز هم نرفتم اداره و پیشت بودمو و این دو روز کلا بغلم بودی

دیشب هم بردمت دوباره دکتر و گفت نگران نباش خداروشکر چیز مهمی نیست و سرماخوردگی سادست

اداره هم که میام حواسم کلاااااااااااا پیش تو هست عزیز دلم

دل مامان بی قراره گل پسر نازم

خدایا همه بچه های کوچولو رو خودت حفظ کن و هیچوقت مریضی سراغشون نیاد

               

                                                            خدایا پسرم یگانه هستی ام را به تو سپردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کودک دانا
25 آذر 94 13:31
سلام. وقتتون بخیر. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه پدر و مادرهایی که آرزو دارن فرزندان پاکی رو تربیت کنند. گلچینی ازکارتون و انیمیشن و سرود های اموزنده و مذهبی برای کودکان آدرس وبلاگ: http://kodakdana.blog.ir/ آدرس کانال: https://telegram.me/koodakdana میتونید از این کارتون و سرود ها در وبلاگتون هم استفاده کنید. مشتاقانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
مامانی گیتا جون
29 آذر 94 8:14
عزیزم الهی شکر که الان بهتری این مدت درگیر بودم اره سمانه جان کاملا موافقم خدا نکنه بچه هیچ وقت مریض بشن چون مریضیشون ما رو از پا در میاره این قدر هم متاسفانه هوای کشورمون الوده هست که به اندک چیزی بچه ها مریضن واسه ههمون فصل پاییز و زمستون با تموم قشنگیاش از وقتی بچه دار شدم دیگه برام خیلی قشنگی نداره ان شاا... که جفتشون تا اخر زمستون دیگه سرما نخورن
مامانی رضا
پاسخ
انشاءا... که گیتای نازم و رضا جون دیگه سرما نخورن ... کاملا با نظرت موافقم از زمانی که بچه دار میشه آدم پاییز و زمستون اصلا زیبایی ندارن باورت میشه شیما جون اصلا جرئت نمیکنم ببرمش جایی همین که از خونه میره بیرون حتی اگه پوشیده کامل هم باشه و مواظب باشم باز شب سرفه های ناجور میکنه من موندم کشورهایی مثل سوئد که همیشه سرده بچه هاشونو چطور بزرگ میکنن؟!!!!!