رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

5 سال گذشت از نبودنت از ندیدنت

1394/9/5 9:36
نویسنده : مامانی رضا
14,019 بازدید
اشتراک گذاری

5 سال از روزهای بی تو بودن گذشت پدر عزیزم

5 سال غم ندیدنت و نبودنت

5 سال سخت گذشت خیلی سخت

کاش بودی و میدیدی نوه های عزیزتو

کاش بودی که همه ما به تو خیلی احتیاج داریم 5 سال خیلی سخت گذشت بابای خوبم

(رضای گلم مامانم  افتخحار کن به اینکه نوه پدر بزرگی هستی که هنوز بعد 5 سال یادش زندست و همیشه زنده خواهد بود پدر بزرگت مردی بود که همه ازش به نیکی یاد میکنن و همه براش اشک میریزن و یاد خوبیهاش همیشه در خاطره ها زنده هست)

 

برای پدر عزیزم:

قلمم راست بايست!
واژه ها... گوش به فرمان قلم!
همگي نظم بگيريد
مودب باشيد!
صاحب شعر عزيزي است بنام پدر
امشب از شعر پُرم، کو قلم و دفتر من؟!
آنقَدَر وسوسه دارم بنويسم که نگو...
تک و تنها و غريبم!
تو کجايي پدر...؟!
آنقَدَر حسرت ديدار تو دارم که نگو...
بسکه دلتنگ تو ام، از سرشب تا حالا...
آنقَدَر بوسه به تصوير تو دادم که نگو...
جانِ من حرف بزن!
امر بفرما پدرم..
آنقَدَر گوش به فرمان تو هستم که نگو...
کوچه پس کوچه ي اين شهر پر از تنهاييست
آنقَدَر بي تو در اين شهر غريبم که نگو...
پدر اي ياد تو آرامش من...!
امشب از کوچه ي دلتنگيِ من ميگُذري؟!
جانِ من زود بيا
بغلم کن پدرم...!
آنقَدَر حسرت آغوش تو دارم که نگو...
گفته بودي: فرزندم! عاشق اشعار تو ام
اي به قربان تو فرزند..بيا دلتنگم
آنقَدَر شعر براي تو بخوانم که نگو...
پدرم...پدر خوبم
به خدا دلتنگم!
رو به رويم بِنِشيني کافيست

همه دنيا به کنار...

تو که باشي پدر!
دست و دلبازترين شاعر اين منطقه ام
آنقَدَر واژه به پاي تو بريزم که نگو...
گرچه از دور ولي،دست تو را ميبوسم
نه شعار است ،نه حرف!
آنقَدر خاک کف پاي تو هستم که نگو
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی گیتا جون
7 آذر 94 12:59
روح پاکت با امیر المومنین محشور باد خانه قبرت زالطاف خدا پر نور باد ای چراغ زندگانی ای پدر یادت به خیر خاطرت در باغ فردوس برین مسرور باد
مامانی رضا
پاسخ
ممنون شیمای مهربونم
مامانی گیتا جون
22 آذر 94 10:58
خاله جونی پنج شنبه خونه خاله سمیه منتظرتیم
مامانی رضا
پاسخ
چشمممممممممم عسیس دل خاله ما بیشتر تر ترتر منتظر روز پنجشنبه ایم
مهسا
19 دی 94 11:18
خدا رحمت کنه...
مامانی رضا
پاسخ
قربونت عزیزم