رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

پسرک 19 ماهه

1394/11/5 9:24
نویسنده : مامانی رضا
210 بازدید
اشتراک گذاری

                                

 گل پسرک مامان امروز 19 ماه و یک روزهمحبت

شیطون و بلااااا پر سر و صداااااااااااااااااابغل

تازگیها هم که اصلا گل پسر ما اجازه تلویزیون نگاه کردن به ما نمیده

البته من اهل فیلم و این چیزا نیستم

اما فقط همین سریال کیمیا هم که نگاه میکنم

متوجه میشه غرق تماشام و اذیت میکنه و جیغ میکشه

میگه: ماماااااااااااااااااااااااااااان

میگم: بلهههههههههههههههههه

میگه: لالاااااااااااااااااااااااااا

میگم: چششششششممممممممممم

و میرم تو اتاق  و اونم از اون طرف با شیطونی کامل بلند میشه فرار میکنه و در و میبنده

و منظورش اینه که حق نداری از اتاق بیای بیرونشاکی

نمیدونم چرا این رفتار و داره شاید دوست نداره جز اون به چیز دیگه ای توجه کنم!!!!!!!

چون زمانی که با تلفن صحبت میکنم یا با باباش یا با مامانی هم همینجوریه

دوست نداره کسی حرف بزنه انقدر جیغ میزنه که همه ساکت بشن

نمیدونم چیکار کنم؟!!!!!!!!

                         

                                                                     خدایا  کمکم کن

پسندها (4)

نظرات (5)

farsaniha.ir
5 بهمن 94 9:57
سلام طرح رایگان طراحی آتلیه کودک برای عکس فرزند دلبند شما ،برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farsaniha.ir مراجعه نمایید .
مامانی گیتا جون
5 بهمن 94 11:05
ای پسر زرنگ خاله خوب بلدی چکار کنی شیطون بلا «ای پسر قشنگ و مهربونم / بیا می خوام تو رو رو پام بشونم / می خوام برات شونه کنم موهاتو / دل نداره طاقت گریه هاتو / بعد بابات مرد خونه تویی تو / دلم می خواد از صبح تا شب هواتو»
مامانی رضا
پاسخ
بلهههههههههه ما اینیم دیگهههههههههههه خاله جوووووووون مرسی خاله جون چه شعر خوشلیییییییییی ولي خاله جون من مو ندارم کچل شدم
مامانی گیتا جون
7 بهمن 94 14:10
ای بابا تو عکس پایینی که مقادیری مو داره یعنی اوضاع تا این حد خرابه
مامانی رضا
پاسخ
اون مال خیلی قبله.. خیلی خرااااااااااااب یه چی میگم یه چی میشنوی مثل عکس نه ماهگیش که کچلش کرده بودیم
مامان دوقلوها(اميرعباس و ارغوان)
16 بهمن 94 11:49
سلام ماماني ممنون از لطف و محبتتون به دوقلوهاي من . خدا رضا كوچولوي ناز و دوست داشتني رو براتون حفظ كنه . بالاخره وبلاگ دوقلوها رو آپ كردم
مامانی رضا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم چه خوب که آپ کردین خیلی منتظر بودم
مامان دوقلوها
16 بهمن 94 11:49
سلام ماماني ممنون از لطف و محبتتون به دوقلوهاي من . خدا رضا كوچولوي ناز و دوست داشتني رو براتون حفظ كنه . بالاخره وبلاگ دوقلوها رو آپ كردم