رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

لجبازی گل پسر

1394/11/19 10:29
نویسنده : مامانی رضا
198 بازدید
اشتراک گذاری

                                    شكلك هاي متحرك جديد 95                                                                                             

سلام

چند روزه که خیلی دپرسم

رضا اخلاقش بد شده عصبی  لجباز  و هر چی میبینه پرت میکنه

چیزی به نفعش نباشه من و میرنه یا دستشو به حالت زدن به طرف مقابلش بلند میکنه

دلم میخواد سرم و  بکوبم به دیوار

نمیدونم چیکار کنم خیلی ناراحتم این اخلاق بمونه واسش

کلا یه چی میگم یه چی میشنوینconnie_wimperingbaby.gif

میترسم نتونم خوب تربیتش کنم

02100000خدایا خودت یه راه حل خوب جلوی پام بزار02100000

 

 

  

      

آقا رضا در حال پوست کندن نارنگی

        

              

                                                            

 

                                                                            خدایا خودت کمکم کن

پسندها (2)

نظرات (9)

مامانی گیتا جون
19 بهمن 94 13:13
به به به سلامتی صبح که اومدم خبری نبود تغییر دکراسیون پست جدیدی افرین مامان خانمی
مامانی رضا
پاسخ
بله ما یه وختایی جو گیر میشیم دیگههههههههه
مامانی گیتا جون
19 بهمن 94 13:22
نترس سمانه جان کلا فکر کنم بچه ها تو این سن و سال همشون همینجورین و چون یکی یکدونه هم هستن طبیعتا خودشون می فهمن حرفشون خریدار داره بیشتر رئیس بازی در میارن خوب پیامبر هم گفته یه جورایی تا 7 سالگی باید آزادشون بزاری ولی من فکر می کنم اگه به محض رفتار خشونت آمیز از طرفشون کوتاه بیای براشون عادت می شه و یه قانون که اگه این جوری کنن به هدفشون می رسن من بارها شده گیتا واسه چه چیزی گریه کرده منو زده جیغ زده ولی من انگار نه انگار و جالب اینکه وقتی ببینن محلشون نمی دی و رفتارشون بی نتیجه هست خیلی زود بی خیال می شن یعنی یه وقتایی گیتا همچین گریه می کرده که من با خودم می گفتم این حالا حالاها گریه می کنه ولی خیلی راحت هم تونستم حواسشو پرت کنم و اونم خیلی زود یادش رفته
مامانی رضا
پاسخ
وااااااای الهی من قربونت بشم شیمای مهربونم همیشه حرفات آرومم میکنه خدا کنه بتونم خوب از پسش بربیام
مامانی گیتا جون
19 بهمن 94 13:25
حالا بریم سر اصل مطلب فکر کنم عکس اخری رضا جان جدیده خدا رو شکر که موهاش هم درامده ماشاا... مردی شدی واسه خودت چقدر سورمه ای بهت می یاد قربون اون لبخند نازت عزیزم
مامانی رضا
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم
مامانی گیتا جون
19 بهمن 94 13:28
و اما در مورد قالب وبلاگ تصویر بالای قالب خوشگله ولی رنگ زمینش یه خورده تیره هست خیلی با این پسر شیطون و پر جنب و جوش سنخیت نداره یه دونه شادترش رو بزار ببینیم
مامانی رضا
پاسخ
چشمممممممممم اساعهههههههههههه
مامانی گیتا جون
19 بهمن 94 13:29
چه همه حرف زدم
مامانی رضا
پاسخ
تو عزیز دلمییییییییییییییییییییی
مهسا
19 بهمن 94 18:10
سلام عزیزم... ببخشید ادرست رو گم کرده بودم الان اد کردم یادم نره.
مامانی رضا
پاسخ
سلام مهسا جونم فدات بشم
مامانی گیتا جون
20 بهمن 94 12:27
سلام سمانه جان نسبت به قبلیه خیلی بهتره ولی بازم به دلم نیست یه خورده نسبت به سن رضا جون بزرگ تره الان میگی ای بابا چه خورده فرمایشی داره فعلا خوبه ولی دنبال یه دونه بچه گونه ترش باش
مامانی رضا
پاسخ
سلام عسیس دلم خودمم به دلم نیست هر چی گشتیدم پیدا نکردم
مامانی گیتا جون
21 بهمن 94 13:54
سلام سه تا کد قالب برات فرستادم
مامانی رضا
پاسخ
مرسی از محبتت عزیز دلم اما متاسفانه اجرا نمیشه
مامانی گیتا جون
24 بهمن 94 11:09
سلام راستی این قالبم بد نیست
مامانی رضا
پاسخ
فدای مهربونیات عزیزم حالا فعلا این هست تا وقت کنم بگردم یه قالب بهتر پیدا کنم