رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

پسرک شیطون بلا و سفر مامانی

1394/11/26 10:06
نویسنده : مامانی رضا
222 بازدید
اشتراک گذاری

                                    

سلام عسلک شیطون مامان

مامانی امروز قراره برن مسافرت و ما از الان هنوز نرفته دلتنگشونیم

دیروز بعد از ظهر با کمک گل پسری برا مامانی کیک پختیم همراه نون پیچ مغزدار

خلاصه یه تیکه خمیر گذاشته بودم کنارت و شما هر کاری که من میکردم و نگاه میکردی

فدات بشه مادر

امیدوارم مامانی به سلامتی برن و بهشون خوش بگذره

 

پیشرفتت توی حرف زدن خدا رو شکر خیلی خوبه و سریع تکرار میکنی

همه رو به خوبی میشناسی و حتی دایی ها و پسر دایی های مشهد و که خیلی وقته ندیدی

اگه عکسشونو ببینی یا صداشونو بشنوی  تشخیص میدی و میشناسی

 

علاقه وافری به کتاب و کتاب خوندن داری امیدوارم این عادت همیشه برات بمونه

                                        

 به شوهر خاله جون هم عمو میگی و خیلی دوسشون داری

تا میبینیشون میگی عموووو دستا بالاااااااااااا و مثلا با تفنگت شلیک میکنیشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

فاطمه دختر دایی و خیلیییییییییییییییییی دوست داری خیلییییییییییییبغل

یعنی دوتا تون همو خیلی دوست دارین هرچند گاهی ممکنه با هم نسازین هیپنوتیزم

اما در کل خوبین با هممحبت به فاطمه هم میگی پاطی دایی

کلا هر چی میخوای یه دایی آخرش اضافه میکنی کلا همه چی به دایی ختم میشهخندونک

مامانی داییبغل بابا هادی داییبغل

بابا متیا داییخندونکبغل آبی داییبوسبغل و خیلی چیزای دیگه...

دایی ها هم خیلی دوستت دارن و شما هم به دایی ها و بچه هاشون علاقه زیادی داریبوسبغل

خانم دایی هادی و خیلی دوست داری و بهشون میگی مامانیچشمکبغل

خاله که نگو و نپرسسسسسسسسسسسسس عاشقه پسرمه

اگه بیشتر از من نباشه مطمئنا کمتر نیستبغل

مامانی که جای خود پسرم بیدار میشه اول نگاه نمیکنه من هستم یا نه باید مستقیم

بره کنار مامانی ... مامانی نباشه شروع میکنه به گریهبغل

عزیز دل پسر با احساس  مامانمحبتبغلبوس

این روزها سخت درگیرم .. تو هم زیاد وابسته ای و نمیزاری کاری انجام بدم

هوا هم سرده برای شما و من باید برای خونه جدید که به امید خدا داره آماده میشه

خیلی کارها انجام بدم.. ببخش مامانم اگه گاهی بی حوصله ام

فکرم خیلی درگیره  عزیز دلم دلشکسته

امیدوارم بتونم آینده خوبی و برات با یاری خدا بسازممحبت

                              

عزیزک ماماااااااااااااان به خدا میسپارمتبوس

                               

 

                       خدایا کمک کن تا شرمنده نباشم                           

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی گیتا جون
29 بهمن 94 11:21
عزیزم پس گل پسر ما هم مثل گیتا جونی عشق دایی جونشه راستی به سلامتی خدا رو شکر که بالاخره خونتون داره اماده می شه ان شاا... عید امسال دیگه خونه خودتون هستین
مامانی رضا
پاسخ
آره عاشق دایی جونشه مرسی عزیز دلم.. انشاءا... که تا عید آماده بشه برام دعا کن
مامانی گیتا جون
29 بهمن 94 11:27
راستی چه عکس اتلیه نازی
مامانی رضا
پاسخ
چشمات ناز میبینه عزیزم