رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

بدون عنوان

1395/11/24 11:41
نویسنده : مامانی رضا
416 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام گل پسر قشنگمniniweblog.com

الان که این مطلب و مینویسم من سر کارم

و شما با مامانی تو خونه هستین

البته صبحا با مامانی میرین خونه همسایه روضه

عزیز دل ماماااااااان

تازگیا یگه بهانه گیری نمیکنی بر اداره رفتنم.

وقتی صح بیداری بهم میگی :مامان انانه (سمانه)

برید اداره پول بیارین برا مامانی دندون بخریم

قربون تو پسر شیرینم بشم منبوس

هر روز هم به بهانه های مختلف از ما جایزه میخایخنده

با شروع فصل پاییز مدام مریض بودی و من نمیدونی چی کشیدمغمگین

روزایی که بابا بود که باز بهتر بود

اما روزایی که بابا نبود من و مامانی تاصبح نمیدونی چی میکشیدیمغمگین

مامانی چقدر غصه میخوردنغمگین

یه وقتایی خاله جون و عمو میومدن میبردنت دکتر همون نصف شب

یک بارم بستری شدی عزیز دلم

و من تا صبح بیدار بالا سرت که خدا نکرده تب نکنی یا سرمت

خراب نشه چون تو خواب خیلی غلت میزنی

اصلا نمیخام به اون روزا فکر کنم

البته با شروع فصل زمستون شدت مریضیت کمتر شد فکر کنم به فصل پاییز حساسی

اصلا دلم نمیخاد اون روزا رو یاد آوری کنم الان با نوشتنش داغون میشم

خدا هیچ بچه ای مریض نشه الهی توی دنیاا همه بچه ها سالم باشن

مریضی سراغ هیچکس نیاد

دوستت دارم مامانمniniweblog.com

به نقاشی علاقه داری

قلم دست میگیری و شعر میخونیخنده

من یه پرندم...... خنده (از بابات یاد گرفتی)خنده

دورت بگردم الهیییییییییییییییییییییییییبوس

یک وقتایی انقدر مهربون میشی که من و بغل میکن و تند تند میبوسیniniweblog.com

واااااااای نمیدونی چقدر احساس خوشبختی میکنم که تورو دارم عشق منمحبت

 

خدایا پسرمو به تو سپردم خودت مراقبش باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
24 بهمن 95 13:15
دستــــ سازِه هایـــِ نَمَدیـــِ میســـ پَریـــ قبولِ سِفارِشاتــــِ ستـــِ سیسمونیـــِ نوزاد-سرویســـِ آشپزخونهـِ باپارچهـ هایــِ معمولیــ همراه باتکه دوزیــ...ساده وبرجستهـ قبولِ سِفارِشاتـــِ نمدیـــ(سیسمونی نوزاد-سرویس آشپزخونه-تل سر-گیره-گیفت و...) دوختـــ انواع مدل کوسنـــ ... همه وهمه درمدل دلخواه شما ارسال به سراسرِ کشوَر