رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

آقا رضا کوچولو

1394/6/22 11:25
نویسنده : مامانی رضا
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

چند روزه که من بعد از اداره کلاس ضمن خدمت دارم و مجبورم شما رو مدت طولانی تنها بزارم اما مامانی مهربون همیشه کنارت هستن و مواظبتن که امیدوارم بتونیم خوبیهاشونو یک روز جبران کنیم

پسر گلم  کلا از اول که به دنیا اومدی من سر خوابیدنت مشکل داشتم شما هم که به شدت کم خوابی و هر چی بزرگتر میشی کم خواب تر نمیدونم چیکار کنم... صبح زود که من میرم اداره بیدار میشی در طول روز هم مامانی خیلی اذیت میشن اما نمیخوابی یعنی خوابت میاد اما اذیت میکنی و نمیخوابیمتفکر ظهر هم که من از سر کار میام خیلی درگیر میشم با شیر دادنت و غذا دادنت و بعد سعی میکنم بخوابونمت اماااااااااااااااااااا...کچل

خلاصه شب هم که قربونت بشم من به هزار بد بختی میخوابونمت اما درست هر ده دقیقه یا یک ربع باید نق نق کنی تا من بیام بهت شیر بدم باز بخوابی و مجدد این کار تا صبح ادامه دارد...شکلک های شباهنگShabahang و اون وقع صبح قیافه من سر کار میشه اینخواب آلود

مشکل دیگه که دارم با غذا خوردنته که متاسفانه خوب غذا نمیخوری توی میوه ها هم هلو و موز و بیشتر دوست داری ...

مشکل بعدی هم حمام رفتنته که از زمان ورود به حمام شروع به گریه میکنی و من واقعا برام سخته حمام بردنت

 

18800000خدایا کمک کن تا بتونم با کمک تو پسرمو خوب تربیت کنم18800000

18800000خدایا همه بچه ها رو برای پدر مادرشون نگه دار رضا کوچولوی منم سالم برام نگه دار18800000

 

آقا رضا در حال آب بازی( اینجا بین راه از کرمانشاه به سمت پاوه بود)

 

عزیز دللللللممممممممممممممم

 

انشا ءا... عکسهای مسافرت و بعد میزام

02400000خدای اطلسی ها با تو باشد02400000

پسندها (1)

نظرات (5)

همراه رایانه
23 شهریور 94 10:20
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
مامانی گیتا جون
23 شهریور 94 11:03
سلام سمانه جان فکر کنم یکی از دلایل کم خوابی شبش گرسنگیش باشه و اینکه تو عادتش دادس با شیر خوردن بخوابه این باعث می شه مامانت نتونن بخوابوننش باید عادتش رو عوض کنی و شیر کمکی رو براش شروع کنی فکر کنم اگه اخر شب یه شیشه شیر بخوره تا صبح یا حداقل تا صحر راحت بخوابه گیتا که اینجوری بود و تا صحر می خوابید ولی صحر گرسنه می شد و گریه می کرد که باید یه شیشه شیر بهش می دادم که اونم یه مدته تعطیلش کردم بخاطر دندوناش . برای غذا خوردنش هم هیچ پیشنهادی ندارم چون گیتا هم همینجوریه و من تا حالا نتونستم راه حل خوبی برای این مشکل پیدا کنم
مامانی رضا
پاسخ
سلام عزیز دلم الهی من فدای شیما جون خودم بشم مرسی عزیز دلم... منم اتفاقا فکر میکنم گرسنشه که همش بیدار میشه نق نق میکنه.. عادت خوابشم دقیقا همینجوره با شیر بخوابه من تا حالا بهش شیر گاو ندادم به نظرت شروع کنم؟ راستی گیتا خانمی چطوره؟
مامانی گیتا جون
24 شهریور 94 7:51
خدا نکنه ان شاا... صد سال زنده باشی . من به گیتا قبل یک سالگی شیر خشک می دادم البته خیلی کم از وقتی که رفتم سر کار براش شروع کردم و یک ساله که شد شیر خشک رو قطع کردم و شیر گاو رو جایگزینش کردم البته اولش که براش شروع می کنی باید از مقدار کم باشه و با اب هم رقیقش کنی ان شاا... یک ساله که شد براش شروع کن چون نهایتا که باید شیر گاو رو براش شروع کنی
مامانی رضا
پاسخ
يك سال و سه ماهشه بچم خاله جون حواست كجاست الهي قربون گیتا خوشگله بشم من راستي آقاتونم با ما كلاس دارن(کلاس دارایی)
مامانی گیتا جون
25 شهریور 94 7:45
راستی یادم رفت بگم چقدر قیافه رضا جان عوض شده یه جورایی مردونه تر شده عزیزم
مامانی رضا
پاسخ
خیلی عوض شده لاغرترم شده. خب رفته بوده مسافرت آفتاب سوخته شده بچم
مامانی گیتا جون
25 شهریور 94 10:22
نخیرم بزنم به تخته ماشاا... خیلی سرحاله فقط چون قد کشیده به نظرت اینجوری می یاد
مامانی رضا
پاسخ
به پای گیتا خوشگله که نمیرسه