رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

مامانی و خاله جون رفتن کربلا

1394/6/30 8:10
نویسنده : مامانی رضا
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

روز شنبه ساعت 12 ظهر مامانی و خاله جون رفتن کربلا و ما تنها شدیم غمگین از دیروز هم بهانه گیر شدی بد جووووووووووررررررررررررررررررررررفکرکنم بهانه مامانی و میگیری..... خاله (خاله من) هم خدا خیرشون بده میان صبح ها که من میرم اداره پیشت میمونن دستشون درد نکنه انشاءا... بتونیم خوبیهاشونو جبران کنیممحبت  دیشب هم با خاله و رضا کوچولو رفتیم پارک و شما کلی خوشحال شدی و بازی میکردی  و هیچ جوره راضی نمیشدی بریم خونه ... عزیز دلم صبحها که میخام بیام اداره متوجه میشی میخام برم خیلی بی قراری میکنی الهی مامان قربونت بشه مجبورم عزیزمممممممممم خدا کنه با این شرایط بتونی کنار بیای..

دوستت دارم امید مادربغل

 

در ضمن یادم رفت بگم موهای فرفری گل پسرمو خودم کوتاه کردم  خندونک وقتی خوابیده بود چون بیدار باشه نمیزاره ..عکساشم بعدا میزارم

آرایشگر نبودیم که اونم به لطف گل پسری شدیمخندونک

ali-mahsaعاشقتم پسر قشنگمali-mahsa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

قالب اختصاصی
30 شهریور 94 9:45
قالب های رایگان و قالب های اختصاصی با عکس فرزند شما با استایل های شیک و زیبا از دیدنش پشیمون نمیشید
مامانی گیتا جون
31 شهریور 94 8:52
پس جاشون خالی نباشه ان شاا... به سلامتی برگردن بنده خدا مامان منم از دست این فسقل خانم ما هیچ جا نمی تونه بره دو سال پیش که خواست بره مشهد منو گیتا هم باهاشون رفتیم فکر کنم بهترین راه حل این بود که تو هم باهاشون می رفتی یک تیر و دو نشان
مامانی رضا
پاسخ
آره واقعا منم هر جا مامانم میره باهاشون میرماین دفعه به زور خواستم خودمو آویزونشون کنم اما من و نبردن
مامانی گیتا جون
31 شهریور 94 12:31
مامانی گیتا جون
31 شهریور 94 13:23
اره عکساشو بزار ببینیم چه گلی به سر طفلکی زدی البته چون موهای فسقلیامون مجعده خراب کاری هم بکنیم خیلی به چشم نمی یاد .
مامانی رضا
پاسخ
اوه فقط باید ببینی چنقذه خوشگل شده موهاش سفارش قبول میکنیماااااااااااااا موهای گیتا جونیم خواستی کوتاه کنی بیارش پیش خودمیه قواره آرایشگر شدم واسه خودم
مامانی گیتا جون
6 مهر 94 10:05
پس کو این عکسای هنر نماییات نکنه واستادی موهاش بلند شه خراب کاریات دیده نشه ها راستشو وگو
مامانی رضا
پاسخ
خب چیزه میزارم حالا اینترنتمون تمومیده
مامانی گیتا جون
12 مهر 94 9:36
سلام گل پسری خوبی عید گذشته مبارک در پناه حق و زیر سایه حضرت علی سالم و سلامت باشی
مامانی رضا
پاسخ
سلام خاله جون عید شما هم مبارک مرسی از دعای قشنگتون