رضای منرضای من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رضا هدیه زیبای خدا

15 ماهی که گذشت

1394/7/12 21:03
نویسنده : مامانی رضا
267 بازدید
اشتراک گذاری

آقا رضا با موهای فرفری

 

آقا رضا با موهای کوتاه (هنر دست مامان)

 

و اما خاطرات این 15 ماهی که به سرعت گذشت به روایت تصویر

 

آقا رضا کوچولو وقتی به دنیا اومدن در بیمارستان

رضا کوچولوی یک ماهه من

آقا رضای دو ماهه و نیمه من

سه ماهگی گل پسر

چهار ماهگی

پنج ماهگی

شش ماهگی نفسسسسسسس

هفت ماهگی عمرم

هشت ماهگی عزیز دلم

نه ماهگی رضای مامان

یازده ماهگی

یکسالگی

آرزوی من سلامتی و عاقبت به خیری تو  عزیز دلمه

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی گیتا جون
13 مهر 94 12:16
عزیزم ارزوی منم برات سلامتی و عاقبت بخیریه
مامانی رضا
پاسخ
عزیزمی خاله جووووووووووووون
مامانی گیتا جون
13 مهر 94 12:18
الان دقیقا کجای موهاشو کوتاه کردی چون من که فرقی تو سایزش نمی بینم گفتم واستادی موهاش در بیاد
مامانی رضا
پاسخ
ببین باز اومدی و نسازی شیما جون یکم دخت کن عسیسسسسسم نگو که هنر من قابل مشاهده نیس